Äntligen!

Jag skrev detta: 2009-10-12 Klockan: 10:30:05
Nu har jag äntligen klarat test 1 på ping-pong. Det krävdes fyra försök för att få 100 % och nu är jag väldigt lättad över att ha gjort färdigt det. Speciellt med tanke på att test 2 kommer upp på ping-pong redan idag och ska vara avklarat nu i veckan. Men jag känner mig lugn. Jag vet ju att om jag inte klarar det på de tre försöken som man egentligen ska få på sig så kan jag få en till chans.

Nu har jag tänkt att jag ska läsa igenom en grupps arbete så jag har något att säga om det på redovisningen. Sedan ska jag också kolla igenom vårat arbete så jag vet vad jag ska säga när vi väl står framför klassen och ska redovisa. Jag tog visserligen det lättaste momentet på redovisningen eftersom jag ska läsa upp strävansmålen och sedan förklara lite kring dem. Det ska inte bli så svårt hoppas jag.

Förövrigt så mår jag väldigt bra idag, för en gångs skull. :)

Kommentarer :)
Postat av: Emelie Olsson

oj, bara 3 försök? vi hade hur många som helst på oss och det var ganska behövligt :S

2009-10-13 @ 10:15:03

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0