Återinspark!

Jag skrev detta: 2009-10-14 Klockan: 14:48:57
Idag är det dags för återinspark och jag måste säga att jag känner mig halv om halv peppad. Det ska bli jättekul att gå på sittning och så, men samtidigt ska det bli tråkigt att vi blir så få. Kanske är fem ettor (inte nollor) där och sju av nio faddrar. Dålig stil om ni frågar mig. Men jag ser fram emot kåren och träffa massa trevligt folk :) Och att sova över hos Jonna såklart, det är alltid trevligt. Ska köpa en påse chips på vägen till Jonna så jag laddar ordentligt med bukfylla innan jag börjar dricka. Sedan ska jag försöka få i mig en korv innan vi går hem för att sova också (hoppas bara korvgubbarna är ute idag?). PARTY!

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0