Att prata på natten...

Jag skrev detta: 2009-10-20 Klockan: 18:08:10
När jag och Jocke hade gått på bio så gick la vi oss direkt när vi kom hem. När jag släckte ljuset var klockan ändå halv 12 och jag var ganska trött. Men så började vi snacka och bara fortsatte. Det är det bästa med att sova över hos varandra. Att man har så givande samtal. Kan verkligen prata om djupa saker på kvällarna. Kanske är det att båda ligger avslappnade i sina sängar, att det är mörkt så att man ser inte hur den andra reagerar, att om det blir ett jobbigt ämne som tas upp så kan man smita ifrån det genom att säga godnatt. Jag vet inte vad det är som gör det så speciellt men jag vet i alla fall att man gör det aldeles för sällan.

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0