Film...

Jag skrev detta: 2009-10-22 Klockan: 12:19:04
Trots att jag har läst (snart) alla böcker till tentan imorgon så har jag ändå sett på tre filmatiseringar av tre av böckerna. Igår såg jag brott och staff och don Quijote. Och idag lyckades jag hitta David Copperfield i sin helhet på youtube. Det känns ändå som att alla romaner snurrar runt i huvudet och blandar ihop sig med varandra. Sjukt jobbigt! Men jag känner att jag inte kan hålla på och stressa upp mig för mycket inför tentan nu utan jag får ta det som det kommer. Jag tror att det är viktigare att jag mår bra och känner mig lugn än att jag har stenkoll på allting imorgon. Men jag är väl lite nervös. Det är jag alltid. Men nu ska jag försöka läsa ut Papa Goirot idag innan träningen och konserten, så känner jag att jag har gjort tillräckligt.

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0