Finns inte på kartan...

Jag skrev detta: 2009-10-06 Klockan: 08:01:22

På nyheterna idag så berättade de om en kvinna som heter Carin Hjulström som nu har skrivit sin första bok. Den heter "Finns inte på kartan" och handlar om en ung kvinna som vill bli journalist. Hon bor i en mycket liten by med under 100 invånare. En dag får byns invånare reda på att de ska försvinna från kartan eftersom de är så få bosatta där. Det gör invånarna mycket upprörda.



Så himla rolig framsida med en
"eniro-pinne" mitt ute på en åker.


Får jag tag i den så ska jag försöka läsa den. Tycker att det är ett intressant namn (mest med tanke på att jag kommer från en by med 50 invånare). Ja, den blev jag väldigt sugen på att läsa. 159 kronor på adlibris.


Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0