Första snön!

Jag skrev detta: 2009-10-13 Klockan: 09:20:45

Jag som längtar till julen mer än någonsin nu blev lycklig idag när jag steg upp. Den 13 oktober 2009 kom den första snön i Jönköping! Å så mysigt. Nu vill jag bara sitta i soffan med en filt, en kopp te och en bra bok. Vinter kom och ta bort denna regniga höst vi har fått.

Kanske ska byta till vinterdäck snart? Men risken finns ju alltid att det blir plusväder i flera veckor efter det och så har man slitit ut vinterdäcken innan vintern ens har kommit. Hmm.





Inte speciellt bra bilder men man ser i alla fall
att det är snö och inte regn. Eller?


Kommentarer :)
Postat av: johanna

skojar du med mig? snöar det? i parre äre typ 16 grader <3 hälsa max

2009-10-13 @ 18:04:07
URL: http://infatue.blogg.se/

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0