Hoppig träning är inget för mig...

Jag skrev detta: 2009-10-01 Klockan: 17:55:53
Gick på passet som heter puls/medel idag. Samma som jag gick på förra veckan med, för en gångs skull, en manlig instruktör. Men när passet började lida mot sitt slut så kände jag ändå att det kanske inte är något för mig. På passet gör man nämligen väldigt många hopp och efter ett tag så kände jag hur ont jag fick i knät och stod mest stilla sista låten (vilket gör att jag ser idiotiskt ut eftersom de som ser mig tror att jag inte orkar mer). Så lite ont i knät har jag nu och jag hoppas att inte passet imorgon gör det värre. Sen är det ju trots allt helg och vila som gäller :) Nu tänkte jag gå in på hemsidan och boka några av passen inför nästa vecka så att jag vet vad jag har att se fram emot.

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0