I veckan blir det plugg för hela slanten!

Jag skrev detta: 2009-10-04 Klockan: 21:31:59
Nu börjar det verkligen närma sig tenta och jag känner mig lite nervös. Så därför blir det verkligen stenhårt pluggande i veckan som kommer och jag ska inte boka upp mig i helgen för att jag ska kunna sitta i lägenheten ensam och plugga. Imorgon lägger skolan upp det andra testet och jag har inte kollat det första än. Jag tänkte att jag ska läsa imorgon förmiddag i svenskan, så ska jag skriva en inlämning till onsdag. Ska försöka börja läsa en roman som ska vara utläst på fredag. Jag ska verkligen försöka köra stenhårt! Men ibland kan diciplinen svika mig.

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0