ICA-reklamen...

Jag skrev detta: 2009-10-19 Klockan: 08:57:30

Nu är det måndag och det innebär att den nya ICA-reklamen har kommit som jag har väntat på. Max mormor berättade i helgen att de gör den här reklamen för att de kommer anställa personer nu som är mongolida och har andra svårigheter. Men jag kan inte känna att reklamen gör ett okej uttryck trots att jag förstår vad de vill visa. I den här andra reklamen så får Ulf ändå en käftsmäll tillbaka för att han undervärderar Jerrys kompetens. Men jag tänker bara på de som inte ser ICA-reklamerna med sådan entusiasm som jag (vilket jag tvivlar på att någon gör) så vet jag inte om man förstår vad de vill få fram. Ofta är reklam sådant som man ser små glimtar av när man vandrar runt i hemmet, eller hör ifrån köket när man fixar något. Jag tror inte att alla kommer att förstå vad de vill säga helt enkelt..

Här har ni den:


Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0