Jag ger upp...

Jag skrev detta: 2009-10-11 Klockan: 13:21:52
Efter att ha velat fram och tillbaka i helgen om hurvida jag ska fortsätta med mina stressiga studier eller om jag ska hoppa av resulterade i morse i att jag ska hoppa av psykologin. Jag orkar helt enkelt inte med det just nu och jag behöver inte plugga 150 %. Nu ska jag istället satsa på svenskan fullt ut, och kanske få mer fritid då jag kan läsa lite mer böcker och göra sådant jag tycker är avslappnande och för min skull.

Det känns som om en tung sten har lyfts från mitt hjärta. Och mamma sa att om jag nu ångrar mig att jag hoppade av så får jag skylla på henne när jag inte får en tjänst som psykologilärare om fyra år. Mamma letade upp en text ur en av hennes "må-bra-böcker" och jag tyckte att den var så bra att jag skrev av den. Har skrivit ut den och ska sätta den på mitt kylskåp när jag kommer hem till Huskvarna.

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0