Kill Bill 1 och 2...

Jag skrev detta: 2009-10-26 Klockan: 18:36:05
Nu har jag äntligen sett två av filmerna som man måste se innan man dör. Har aldrig riktigt förstått vad Kill Bill handlar om men bestämde mig för att låna dem av Jocke. Riktigt bra filmer båda två. Och jag måste säga att det var tur att jag hade tvåan så att jag kunde se den direkt efter ettan, annars hade jag nog dött av nyfikenhet. Ett mycket oväntat slut på hela historien måste jag säga. Ja, om du inte ha sett den så gör det. Jag är inget stort fan av actionfilm men den var riktigt bra :)


Kommentarer :)
Postat av: johanna

dom är typ de bästa filmerna!

2009-10-27 @ 18:26:18
URL: http://infatue.blogg.se/

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0