Seg söndag...

Jag skrev detta: 2009-10-04 Klockan: 12:54:08
Igår var det inflyttningsfest hos Åland. Mycket trevligt. Dock hällde jag i mig vin utan att tänka mig för. Det konstiga var att när vi vaknade vid elva i morse så var jag inte ens bakfull. Så himla skönt. Jag tror inte det har hänt någon gång i mitt liv med tanke på hur mycket jag egentligen drack. Så skönt! Så jag gick upp och gjorde en så kallad english breakfast som vi tryckte i oss. Nu har vi mest bara suttit och snackat. Jag funderar på att slänga mig i duschen. Undra om man ska göra något vettigt idag eller bara slappa?

Kommentarer :)
Postat av: Jonna

SLAPPA!

2009-10-04 @ 14:45:36

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0