Sjuk planering...

Jag skrev detta: 2009-10-26 Klockan: 21:22:11
I fredags hade vi en tenta i den förra kursen. I onsdags fick vi reda på att vi skulle använda en kursbok i denna veckan. Så i torsdags beställde jag boken. Självklart har den inte kommit än. Och imorgon ska vi ha läst ut hela boken! Och så ska vi diskutera i grupper i 45 minuter. Lätt att göra det när inte ens 50 % har läst det vi ska? Och sen ska vi ha 45 minuter på oss att skriva en skriftlig reflektion. Eh?! Som tur är så får vi skriva den hemma och lämna in den nästa måndag. Skönt det. Men jag är ändå väldigt arg över hur dom har planerat detta. Kursboken hade jag inte beställt. Det beror på att boken inte ens är med i denna kursens kurslista. Den står med i den första kursen, då vi inte behövde den. AH! Men jag orkar inte riktigt bry mig. Det får lösa sig helt enkelt.

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0