Skribent...

Jag skrev detta: 2009-10-15 Klockan: 19:59:42
Idag fick jag sjukt mycket inspiration till att skriva en novell. Mest berodde det väl på att ilskan bubblar inom mig när jag tänker på det.. Så nu har jag börjat skriva den. Ska göra lite utkast och så eftersom det är en text som kommer betyda mycket för mig och jag vill inte att någonting ska kunna tolkas fel och sägas på fel sätt. Känns jättekul att komma igång med skrivandet igen som har legat på hyllan aldeles för länge. Hade gärna hållt på med det mer om bara inspirationen och tiden fanns. Har precis börjat på den så jag har skrivit inledningen ungefär. Ska sitta med den imorgon tänkte jag :)

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0