Stel...

Jag skrev detta: 2009-10-01 Klockan: 14:02:43
Nu har jag städat klart i lägenheten och det känns jätteskönt. Man vågar ta ett djupt andetag i lägenheten utan att oroa sig för att man ska få en damtuss i halsen. Kom förresten på att jag skulle lägga upp ett litet städtips som jag har kommit på aldeles själv. I handfatet på toaletten kan man ibland inte riktigt få bort allt kladd. Det är som en fet hinna. Då tar man bara lite grumme grönsåpa. Funkar utmärkt och bättre än alla toaspray som finns att köpa. Testa!

Nu har jag tänkt att jag ska brygga en kopp kaffe, läsa lite i svenskaboken och sen bege mig till träningen vid fyratiden. Men jag är lite orolig för jag har känt mig stel i mitt högra knä hela veckan och nu börjar jag bli ännu stelare. Men jag har inte känt något under träningarna. Så jag tänkte att jag ska gå idag och så märker jag väl om det inte funkar. I så fall får jag ta det lite lugnare. Jag har ju mer eller mindre alltid haft problem med knäna och ont i dem. I våras när jag tränade mycket så märkte jag inte av det speciellt mycket och jag tror att det är nyttigt för mig att träna dem så :)

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0