Tidig morgon blev en vanlig morgon...

Jag skrev detta: 2009-10-05 Klockan: 09:16:35
Tanken var att när Max åkte till Göteborg i morse så skulle jag gå upp, klockan sex. Men när han gick upp så ställde jag mobilen på halv sju, som ringde. Jag tänkte att jag bara skulle snooza lite som vanligt och vaknade halv åtta. Tack och lov för att jag inte sov längre. Så jag gick upp som vanligt idag också. Jag har tänkt att jag ska hinna med att plugga en massa idag. Gick in på Ping-pong och gjorde det första testet, mer för att prova. Det gick inte helt lysande. Precis innan jag skulle lämna in det så kände jag att: jo men det här klarade jag nog. Men resultatet blev 24 av 33, 72 % vilket inte är nära tillräckligt. Jag måste ha 90 % och idag lägger de upp det andra testet också. Men nu ska jag i alla fall plugga i den tjocka röda fina boken...

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0