Tre år...

Jag skrev detta: 2009-10-13 Klockan: 10:06:35

Idag är det tre år sedan jag och Max blev tillsammans och detta ska vi inte fira på något speciellt sätt. Tanken är väl att vi ska ut och äta på resturang någon gång men det är lite svårt att planera in sånna grejer så det får bli när det blir. Vi har alltså varit tillsammans i tre år och varit förlovade i fyra månader. Tiden går verkligen fort och jag kan inte tänka mig något annat sätt att spendera min tid i framtiden än tillsammans med honom.  (och ja Jocke, det är också vår treårsdag eftersom vi träffades första gången då jag och Max blev ihop. Känn dig inte utelämnad på något sätt :) haha)



En bild som någon tog på en fjäskfest med beach-tema
(därav max fina pappersgrej runt halsen) haha vilken bild!


Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0