Vännermaraton...

Jag skrev detta: 2009-10-19 Klockan: 08:51:01

Just nu väntar jag på att Jocke ska komma hit. Vi ska ha vännermaraton :) Det innebär helt enkelt att vi ska se på vänneravsnitt hela dagen. Ska bli kul att börja titta på serien igen. Är ändå ett år sedan jag gjorde det. Och så får jag inviga min box också. Jag har funderat lite på hur många avsnitt vi hinner se. Ett avsnitt är ungefär 22 minuter och det är åtta skivor a' 4 avsnitt. Så en säsong tar ungefär 12 timmar.. Oj, vi kommer inte hinna med någonting. Jag tänkte mig att vi skulle hinna två, början på tredje säsongen. Men nehe. Vi hinner kanske se första säsongen i alla fall. Men vänner-avsnitt hela dagen är verkligen inte fy skam!


Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0