Veckans ICA-reklam?!

Jag skrev detta: 2009-10-13 Klockan: 17:43:17
Alltså allvarligt vad är detta? ICAs reklamer är något jag följer med stort nöje och jag tycker många gånger att de är trevliga, roliga och underhållande. Men denna veckans reklam?! VAD HAR DE GJORT?! Personerna på ICA behöver förstärkning eftersom de har så mycket att göra. Då skaffar Stieg en praktikant. Praktikanten är mongolid och när Stieg presenterar honom så ser alla i personalen snett på honom. Vad menar de egentligen? Jag kan inte säga att jag tycker om den. Detta kräver en förklaring!


Kommentarer :)
Postat av: Madde

Jag blev också MYCKET förvåna över denna reklam, jag skulle med vilja ha en förklaring!



Kram gamla fadder Madde

2009-10-13 @ 17:52:05
URL: http://lillatingeling.blogspot.com
Postat av: Jonna

öh va? :S stört!

2009-10-13 @ 18:31:51

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0