Aerobic-dans...

Jag skrev detta: 2009-09-30 Klockan: 20:26:09
Idag tänkte jag som tidigare i veckan prova på något nytt på friskis och lotten föll på aerobic-dans. Jag påstår mig vara en ganska usel dansare och aerobic har jag aldrig gått på så det var strålande utsikter för min del. När tränaren presenterade sig så sa hon att detta pass var en svårare sorts aerobic vilket gjorde mig smått nervös. Uppvärmningen var inte enkel för fem öre och jag kände att jag var efter men ändå med i svängarna. Sedan började vi med koreografin och de olika delarna i halvt tempo var helt okej.

Men efterhand började vi sätta ihop allting och köra det i helfart. Det gjorde mig mycket förvirrad och bidrog till att jag mest hoppade från höger till vänster och viftade med armarna. Men när finalen kom så kände jag ändå att jag hade lärt mig massor och var svettig. Ska verkligen gå på det nästa onsdag också. Det kan man kalla hjärn-gympa!

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0