Är det helg igen?

Jag skrev detta: 2009-09-04 Klockan: 15:15:32
I morse visste jag visserligen att det var fredag och jag skulle gå till föreläsningen. Men när jag kom ner till min postlåda innan jag gick till skolan så kollade jag in genom den lilla rutan och där låg det post. Jag tänkte för mig själv att konstigt att det ligger post i brevlådan när det var söndag igår? men jag måste väl helt enkelt ha glömt att hämta den i förrgår då. Jag har väääldigt svårt att hålla reda på veckodagarna nu och det började egentligen när jag började på högskolan i fjol. Eftersom man har dagar lediga mitt i veckan och har föreläsningar så ojämt från vecka till vecka så känns det ibland som att det har varit helg redan. Men jag tackar och bockar och får ytterligare en helg att ha en massa kul på nu då :)

Ikväll kommer Max hem och då ska vi ha det lite mysigt bara han och jag. Så nu ska jag ner till stan och handla mat, köpa blommor, hyra film och sen ska jag fixa och dona tills han kommer. (Kanske hinner jag läsa lite Stieg Larsson emellan?) Först ska jag göra flygande jakob för jag vet att det är en av hans favoriter, dock tycker inte jag om det speciellt mycket. Sen ska jag fixa någon efterrätt. Ost och kex till filmen och självklart lite vin till maten. Ska bli skönt att vara ensamma lite, även om vi var det mycket av förra helgen. Sen kommer antagligen Simon och Jocke upp imorgon så kan vi ha lite kul. Bio kanske? Men vad? Mina premiärer är ju inte förrän om två veckor.

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0