Beroende av facebook?

Jag skrev detta: 2009-09-21 Klockan: 19:11:02

Hörde på aftonbladets nyheter idag att det var en inbrottstjuv i USA som skulle stal två diamantringar. Ägaren till ringarna hittade inte några spår av inbrottstjuven. Inte förrän hon gick in på sin dator. Och inbrottstjuven hade glömt att logga ut från facebook?! Ursäkta, men hur jävla dum i huvudet får man vara om man går in och kollar facebook mitt i ett inbrott? Haha. Men diskussionen runt detta på rix fm, om att många ungdomar är inne på fb flera gånger om dagen för att kolla vad som händer, gjorde att jag började fundera. Jag har ju som säkert många har märkt fastnat vid två spel vid namn farmville och yoville på facebook och spelar det åtminstone en gång om dagen. Men facebook kolla jag gärna tre, fyra gånger om jag har tid. Är det att vara beroende? Hur långt har jag gått? Är det fler som håller på som jag eller är jag värst? Kommentera!


Kommentarer :)
Postat av: Jonna

du är inte värst :) du har väl sett hur "vissa" uppdaterar sin status jäääkligt många gånger om dagen? ingenting i jämförelse ;)

2009-09-21 @ 20:36:16
URL: http://jjoonnaaa.blogg.se/
Postat av: johanna

jag loggar in på facebook så fort jag har tid, ibland är jag inloggad 8 timmar i sträck...jag är sjukt beroende...

2009-09-22 @ 10:16:37
URL: http://infatue.blogg.se/

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0