Bokmässan 2009

Jag skrev detta: 2009-09-25 Klockan: 07:23:02
Nej, nu har jag blivit jättesugen på att gå på bokmässan i år. Jag har aldrig varit där och med tanke på mitt yrke (och mina nya intressen) så hade det varit lämpligt att ta en titt. Frågan är bara vem jag ska åka dit med. Kanske kan jag övertala mamma att åka till Göteborg med mig? Jag ska ringa till henne idag och fråga.

Förövrigt har dom en utställning med läsplattor som jag skulle vilja se :) Ååå, dom visar den på nyhetsmorgon nu. VILL HA! Sen är jag sugen på att se kokböcker och sådär som är väldigt trevligt att titta på. Kanske får man upp ögonen för en ny författare också? Det är öppet från 9 till 18 på lördag och 9 till 17 på söndag. Kostar typ 120 kr i inträde så det är inte så farligt. Kanske ska jag åka på söndag istället i så fall. Så kan man hitta på något på lördagskvällen och sådär. Jag har ju bokat in ett träningspass på lördag klockan 11 så.. Ja, jag får se hur jag gör.


Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0