Det känns bättre nu..

Jag skrev detta: 2009-09-09 Klockan: 17:01:07
När jag vaknade idag hade jag ingen magvärk alls. Magen kändes inte ens hård och uppsvälld. Men efter lunch så började det igen. Men det jag känner idag är så mycket mildare än vad jag kände igår så det går nästan inte att jämföra. Hoppas att medicinen fungerar som den ska och att det inte kommer tillbaka. Idag hade vi föreläsning och på eftermiddagen skrev vi manus till vårt tv-program som ska spelas in imorgon. Jag gjorde valet att vara kameraman med tanke på att jag kanske mår dåligt imorgon och då är det lätt att ersätta mig om jag inte kan komma.

Nu ska jag ner till affären och handla lite, hämta ut ringarna på posten och bege mig till Jonna. Vi ska ju till Åland som fyller år idag, kan verkligen se mig henne i full gång nu i köket med allt fixande. Ska bli kul att se vad hon bjuder på :)

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0