eRa

Jag skrev detta: 2009-09-23 Klockan: 19:19:12
Idag har jag tänkt att jag ska ge en gammal cd som jag lånade av Pontus i helgen en chans. Mycket annorlunda musik som jag inte lyssnar på annars, men nog så bra. Eras skiva som jag lyssnar på heter The Mass. Den gjordes 2003 och lyssnades på flitigt av Pontus i sin cd-freestyle under den tiden. När jag, Max och Simon var hemma hos Pontus och sällskapsdrack i lördags så gick vi igenom Pontus gamla skivor och så lånade jag den. Har inte hunnit lyssna igenom den riktigt än men jag tänkte ändå lägga upp en av låtarna som jag har fastnat för. Check it out!



Själv var den första cdn min Westlife-skiva som snurrade i min freestyle som gick att skaka i makalösa tre sekunder innan den började hacka. Jag köpte min första och enda free-style i femman eller sexan innan vi skulle åka på klassresa till Visingsö. Detta kommer jag ihåg eftersom jag och Cecilia lyssnade med var sin öronplopp och pappa var chaufför :)

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0