Finns ingen ork i kroppen idag...

Jag skrev detta: 2009-09-27 Klockan: 16:46:53
Idag är jag helt slut. Har så stor lust att sova men samtidigt så vet jag att jag har massor att göra som jag borde ta tag i. Jag och Max var och handlade på vägen hem och vi orkade knappt gå igenom affären. Jag hade egentligen ett pass inbokat ikväll men jag känner att jag måste avboka det. När jag inte ens orkar gå från soffan till köket så är inte en timmas "gympa" det bästa. Samtidigt så har jag fortfarande träningsvärk i vaderna, så det kan vara bra att vila dem en dag. Men jag har bokat in min träning för veckan som kommer nu i alla fall. Det blir en liten blandning med step, ki-balans, aerobicdans, puls/medel och medel-pass. Det blir nog bra. Men idag ska jag bara ta det lugnt och läsa lite inför imorgon.

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0