Förberedelse av redovisning...

Jag skrev detta: 2009-09-01 Klockan: 10:47:54
Nu har jag varit i skolan i två timmar och hållt på med vårt grupparbete tills imorgon. Det var väldigt skönt att vi blev klara relativt snabbt eftersom jag hann hem nu innan jag ska tillbaka på psykologin i eftermiddag. Så nu kan jag slappa i en timme och 40 minuter innan jag behöver åka igen. Eller ja, jag ska laga mat och fixa iordning lite här hemma. Tänkte att jag kanske hinner handla lite mat också men det får jag göra efter föreläsningen istället så slipper jag bli så himla stressad.

Idag är min förkylning mycket bättre. Är täppt i näsan och har rethosta annars mår jag bra. Är väldigt trött också men jag har ändå tänkt att jag ska orka med filmkvällen ikväll. Måste få träffa lite folk också. Sen hade jag tänkt att jag skulle hinna hämta ut mina skor som jag har bytt klackar på och så ska jag kolla upp översättningspennan på akademibokhandeln också. Men jag får se hur mycket jag orkar.

Imorgon är det redovisning från halv nio till halv fem men jag hoppas verkligen inte att det håller på så länge. Jag tror inte att man kan dra ut på det längre än till två men vem vet. I så fall är det perfekt för då hinner jag åka hem och fixa lite innan jag ska till Åland och grilla, sen ska jag hjälpa henne flytta lite lådor till den nya lägenheten :) På torsdag så blir det bara pluggande i lugn och ro och jag ska verkligen inte göra något annat, enligt mina beräkningar men det kommer säkert upp något som gör att jag inte kommer hinna med så mycket som jag vill. Sen är det fredag och föreläsning på morgonen, kanske tacobuffé på kåren? Så har hela veckan gått och det är helg igen men älsklingen och jag är förhoppningsvis helt frisk så det blir något glas vin? :)

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0