Gör din egen bok...

Jag skrev detta: 2009-09-10 Klockan: 19:57:31
Igår när jag gled runt på internet så hittade jag en hemsida. Där kan man beställa sin egen bok som trycks antingen med spiralrygg eller riktig limmad rygg. Jag tycker att det låter himla kul och jag funderar på att göra det. Men jag måste bestämma mig för vad boken ska vara till för. Jag hade väl egentligen kunnat göra en bok av min egen blogg. Men jag vet inte riktigt. Kostar vad det smakar, mellan 299 och 1199 kronor. En bra present till bröllop, födelsedagar eller något annat festligt :) Hemsidan heter www.solentro.se. Check it out!


Kommentarer :)
Postat av: Kusin Johanna

Kul med det där att göra egen bok! Kan också tipsa om gordinegenbok.se! Lite lägre priser...

2009-09-13 @ 14:31:06

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0