Inlämning färdig...

Jag skrev detta: 2009-09-14 Klockan: 11:56:00
Inlämningen som vi ska ha gjort till idag har jag skjutit på hela helgen. Jag läste hela boken i fredags, men efter att ha suttit 3,5 timme med boken så känns det jobbigt att göra en inlämning på 3-4 A4 direkt efteråt. Så jag sköt på det och nu på morgonen kom jag på att det faktiskt är måndag och jag ska lämna in idag. Men jag började med den klockan nio och klockan elva var jag färdig (efter att ha kämpat med att få ihop 3 A4 och sedan kommit på att jag ska ha radavstånd vilket resulterade i att det var inte så jobbigt som jag trodde). Jag har läst ganska mycket i helgen tycker jag, men jag har hunnit med andra saker också. En halv kursbok har jag hunnit med, och så har jag börjat med psykologin som jag ska läsa till imorgon men det går långsamt. Men jag har egentligen 1,5 kursbok kvar att läsa till onsdag morgon så jag ska väl sätta igång snart. Men när jag väl bestämmer mig så går det väldigt bra. Och mycket av det jag läser nu är väldigt intressant också, förutom när författare till kursböcker babblar på om oväsentliga saker för att de ska kunna fylla ut en bok att publicera.

Jag har varit hemma hela helgen och planerar att åka upp till Jönköping i eftermiddag igen. I lördags var killarna här och grejade med bilen och sen åkte vi till Simon och kollade på film och åt godis. Skönt för min del som just nu är ovanligt opepp på att festa. Kan bero mycket på att jag fortfarande har lite ont i magen. Sen åkte vi in till Gislaved och glodde på folk. Jag och Max åkte hem till Tranemo på kvällen och igår var det dags för rally. Jag trodde att jag skulle följa med klockan halv åtta när Max och pappa skulle åka iväg men det visade sig att jag inte behövde vara där innan tio så jag hann plugga på morgonen en stund. Rallyt gick bra och både Max och Jonatan fick åka kartläsare vilket dom tyckte var väldigt roligt. Längtar till den gången jag kanske får åka med igen.

Efter rallyt åkte vi hem och bytte om, sen åkte vi till Max mormor och morfar. Vi satt där och tjötade i två och en halv timme innan klockan var åtta och vi åkte hem. Jag fick ytterligare fyra par jeans som hon inte gillade längre och dom passade perfekt. Är så himla glad, jag har börjat tröttna lite på mina gamla par. Men ett par replay som jag fick var väldigt låga och jag var (väldigt) snäll och gav dom till min syster. Väldigt snäll! Vi fick ett vinställ av dom som verkligen kommer att användas nu när vi är åren fyllda. Dom hade förövrigt två till så dom hade inte så stor nytta av det vi fick.

I morse åkte Max upp till Göteborg igen för att jobba och jag tog sovmorgon till kvart i åtta. Jag tänkte att jag skulle gå på föreläsningen i skolan om enklare studier idag men jag anmälde mig inte i fredags för jag var inte säker, men nu i morse när jag skulle anmäla mig så var det fullbokat. Men jag ska i alla fall gå på den imorgon om ökad läshastighet. Får se om jag kan få något knep där. Men nu har jag slösat bort alldeles för mycket tid framför datorn så nu ska jag äta något och ta tag i plugget!

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0