Jag vill bara sova!

Jag skrev detta: 2009-09-07 Klockan: 11:41:17
(Nu skriver jag detta inlägget för andra gången eftersom jag är så dum och öppnade en ny sida så att inlägget försvann!) Jag är supertrött idag. Gick upp strax efter sju och åt frukost. Läste ett kapitel i en av de böcker som jag ska ha läst till nästa onsdag. Sen blev jag jättetrött igen och sov en halvtimme. Tog mig i kragen och tänkte att om jag lägger mig i badet och sen går upp och fixar iordning mig så kommer jag bli piggare. Det brukar i alla fall hjälpa. Men inte då. Vill bara gå och lägga mig, och definitivt inte åka till föreläsningen om en stund. Men det kommer i alla fall vara en bra föreläsning idag. Vi ska bland annat se en beck-film och det ska bli skönt. Risken är väl bara att jag blir ännu tröttare av att sitta i en mörk föreläsningssal. Efter skolan så ska jag och några studiekompisar hem till Britta på en vinkväll. Vi ska laga mat och smutta på vin och bara ha det trevligt. Ska bli roligt att lyxa till det så på en måndag.

Att hålla humöret uppe kommer inte vara helt lätt denna veckan med tanke på hur helgen var, jo, min kära vän pms är på besök. Och inte nog med att jag går runt och är tjurig för allting så har jag fruktansvärda smärtor i magen. Konstigt nog så känns det inte alltid som vanlig mensverk och jag tror att det pågår något annat fuffens i min kropp. Men det är nog ingen idé att kolla upp det än. Får vänta och se vad som händer. Men igår kunde jag knappt lägga mig i sängen för det gjorde så ont, strålade bak till ryggen och jag ville inte röra på mig med tanken om att det kanske skulle bli värre då. Konstigt, konstigt.

Igår beställde jag och Max våra förlovningsringar. Beslutade oss för att vi skulle "spara" 5 000 kr på att beställa vanliga silverringar från internet istället. Vi kan ju alltid beställa nya om ett år om det är så nu när de bara kostar 500 kr styck. Så nu i veckan kommer det komma ett paket med dem på posten, med gravyr och allt. :) Såhär ser dom ut:

 


Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0