Let's do some workout!

Jag skrev detta: 2009-09-24 Klockan: 18:44:19
Då var jag igång igen. Gjorde ett 55-minuterspass som heter puls/medel på Friskis. Passet hölls i kristallsalen som är den nybyggda i Huskvarna och det var lite kul att vara där. Det jag irriterade mig lite på var att absolut alla ser in i den. Från joggingmaskinerna, gymmet och receptionen. Så det var ett gäng killar som kollade ner på oss gympaapor hela tiden. Passet gick bra, känner mig lite ringrostig men jag struntade i att göra en del övningar fullt ut eftersom jag inte vill trötta ut mig för mycket i början. Har ju tre pass kvar denna veckan så :)

Ungefär en timme innan jag skulle gå ner till träningen så fick jag en jobbig huvudvärk. Jag vet att man egentligen inte ska träna då, men jag såg det mer som att min kropp försökte få mig att inte träna. Så jag drack lite vatten och bet ihop. När jag kom hem kom den tillbaka men nu har den minskat mycket. På vägen till gymmet så gick jag med väldigt bestämda steg och jag kände hur bra jag mådde redan innan. Och efteråt så drog jag på mig mjukiskläderna och promenerade hem helt utmattad. Men samtidigt väldigt välmående och lugn.

Supernöjd över att jag har tagit tag i träningen igen, nu ska jag bara ändra lite matvanor igen så ska jag vara tillbaka på toppen igen :) Innan träningen så tog jag alla mått på mig själv så att jag har något att jämföra med sen när jag har tränat ett tag. Väga mig får jag väl göra i helgen om jag åker hem, men jag vet vad jag väger egentligen. Går egentligen aldrig upp eller ner, det är bara kroppen som ändrar sig från muskler till fett (tvärtom hoppas jag ska ske nu). Jag känner mig väldigt tillfreds just nu och ska kolla runt lite på nätet. Sen ska jag äta lite kvällsmat och kolla på idol :)


Såhär såg jag ut på träningen. Supersköna men inte så
snyggt sittande mjukisbyxor men de fick duga.


Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0