Nu ska jag köra igång med träningen igen!

Jag skrev detta: 2009-09-23 Klockan: 21:02:22
NU jävlar! Även om Sandra har pratat om det i veckan så har jag inte riktigt kopplat, men friskis har ju gratis träning denna veckan. Och nu ska jag träna (enligt min bokning) både torsdag, fredag och lördag. Men jag är inte ett big fan av att träna sent på kvällen så det blir det vanliga uppskattade medelpasset. Kan vara bra att köra något som jag känner igen som mjukstart. Men jag känner redan nu hur jobbigt det kommer bli. Men på måndag ska jag köpa ett månadskort så jag kan träna fem gånger i veckan igen. Har slappat och ätit vad jag vill ända sedan vi fick sommarlov och det är fyra månader sen! Nu känner jag verkligen hur orken har försvunnit och därmed musklerna. Och på köpet har jag fått en liten bulle på magen av underhudsfett. Men nu ska det bort och det blir att kämpa på och öka självförtroendet. Nu är jag jättesugen på att sträcka upp händerna mot kristallkronan från Let´s dance :) Träning ht 2009 here I come!


Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0