Nu vet jag vad jag önskar mig i julklapp...

Jag skrev detta: 2009-09-24 Klockan: 19:51:42
Såg på Opra Winfree show i våras och fick upp ögonen för den nya häftiga e-book:en. Alltså det är som en liten handdator där man laddar ner böcker och läser dem i den. Visar en sida och sen bläddrar man med knappar. Man kan ha hur många böcker som helt sparade på den och slippa bära runt på tunga pappershögar. Dessutom så är det ju miljövänligt. Men jag har inte riktigt kollat upp laddningen och så där på den än men det är för att den inte har lanserats i Sverige riktigt än. Den heter i alla fall Nuut. DEN VILL JAG HA I JULKLAPP! :) Kommer kosta strax under 3 000 kronor. Jo, jag vet att det är dyrt. Men jag tror att det är värt det.


Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0