Självstudiedag...

Jag skrev detta: 2009-09-23 Klockan: 13:54:55
Idag och imorgon är jag ledig. Jag har tänkt att jag ska försöka komma ikapp med plugget och ta tag i allting nu innan stressen för tentorna börjar. Jag fick min litteraturhistorie-bok på posten igår så jag var där och hämtade den. Ser fruktansvärt tråkig ut och har inte ens bilder i färg. Men jag har nu på förmiddagen läst nästan 100 sidor och den är jättebra, lättförståelig och lättläst. Sen kan det bero på att jag redan har läst väldigt mycket i gymnasiet om grekland, rom etc och litteraturen under den tiden. Så jag har mest tyckt att det har varit kul att plugga idag. Jag bara älskar kulturhistoria :)

Men nu har jag tänkt att jag ska renskriva lite anteckningar från föreläsningarna i psykologi för att få lite ordning och repetition. Sedan ska jag se om jag hinner läsa något i psykologiboken, annars får jag göra det imorgon. Behöver läsa lite skönlitteratur också men jag känner att jag ska försöka att inte stressa upp mig nu och ta det lite som det kommer.

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0