Sovmorgon?

Jag skrev detta: 2009-09-29 Klockan: 09:40:54
Max åkte tillbaka till Göteborg klockan sex i morse. Då vaknade jag men eftersom jag hade bestämt att jag skulle gå upp klockan sju så tänkte jag att jag skulle sova en timma till. När klockan sedan ringde så gjorde jag som jag av misstag har gjort förr. Jag stängde av mobilen och hoppades på snooze. Men min mobil har inte snooze. Så det resulterade i att jag vaknade tio i nio och blev sur över att jag slösat bort min tid. Åh!

Idag har jag två föreläsningar på eftermiddagen men jag har valt att jag ska gå på psykologin eftersom det är det svåraste och jag kan säkert skriva av anteckningar av någon på fredag från svenskan. Sedan är det träning på kvällen. Imorgon har jag tvättid hela dagen och så ska jag städa lägenheten också, det är så sjukt smutsigt här inne! Jag är ledig hela dagen på torsdag också så då tänkte jag att jag ska hinna med att plugga en massa. Framförallt hade det varit bra om jag kunde läsa Don Quijote som ska vara utläst på fredag. Och jag har inte börjat. Suck! Och i helgen blir det inte så mycket plugg.

Det känns bara som att jag beklagar mig hela tiden, men samtidigt så pluggar jag knappt och därför kommer jag inte ikapp någonting. Men jag ska försöka ta tag i det nu denna veckan. Försöka.

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0