Svenska Hollywoodfruar...

Jag skrev detta: 2009-09-22 Klockan: 08:47:34


Ja, igår var det dags för andra avsnittet av svenska hollywoodfruar och jag satt bänkad framför tvn. Max och Pontus likaså men de blev shockade, jag som såg programmet förra veckan blev inte speciellt förvånad över hur de tre damerna tänker och beter sig. Och den personen som alla pratar om är självklart Anna Anka, som förövrigt anser att programmet endast ska handla om henne för att de andra är ointressanta. Sedan anser hon också att hon har världens vackraste kropp, och att det är hennes plikt att tillfredsställa sin man närhelst han vill det så att han inte lämnar henne. Ja, om inte detta är kvällsnöje så vad är det då? Jag bara älskar att sitta och kolla på när folk gör bort sig och eftersom de tre kvinnorna har lite konstiga prioriteringar (minst sagt) så är det mycket underhållande.

Jag förstår vad andra tycker om programmet och jag håller med egentligen. Det är verkligen skit, och waist of time. Men samtidigt så kan man ju inte låta bli att kolla. Har du inte sett det? Kolla nästa måndag klockan 21.00 på trean. Som förövrigt har bytt 3:a för kanske två veckor sedan. Jag tänkte att jag skulle ge den en chans, för första dagen är man alltid sjukt irriterad över det. Men jag måste säga att jag har accepterat den nya 3:an men jag förstår inte riktigt varför de bytte, ska alla viasat-kanaler byta? För annars blir det inte riktigt enhetligt. (Också en sån sak som är fruktansvärt onödigt att tänka över men ja.)

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0