Tidig morgon, till vilken nytta?

Jag skrev detta: 2009-09-15 Klockan: 08:40:50

Idag tänkte jag att jag skulle vara duktig så jag gick upp kvart över sju, duschade, åt frukost, kollade mailen. Men hur kommer det sig att klockan redan är halv nio och jag inte ens har hunnit sätta mig med böckerna än? Tiden bara rinner iväg. Jag måste försöka skumma den andra boken och svara på lite frågor till dem så jag inte sitter där som ett fån imorgon och inte säger någonting. Inte för att jag inte tror att jag kommer bli godkänd men det känns ju alltid bra att vara förberedd. Men jag önskar att jag hade hunnit läsa hela kapitlet i psykologi tills föreläsningen också men det kommer jag verkligen inte hinna. Idag är det föreläsning från ett till åtta för mig. Frågan är hur det kommer att gå.

Jag tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder från min kära mobil. Måste ju tömma den emellanåt nu när jag inte har någon vanlig kamera. (måste erkänna att jag ångrar lite att jag sålde den).



Förra helgen när Max kom hem hade jag lagat god middag :)




Sen fixade jag god frukost på morgonen :)



Bild på Sam från denna helgen. Jag tror att hans filosofi i livet är
"allting går bara man vill".


Såhär såg det ut vid köksbordet hemma när jag skulle plugga.
Mysigt att ha sällskap av Pysen, så länge hon inte ligger på boken
som jag håller på att läsa i.


Kommentarer :)
Postat av: Jonna

söta kissar! :)

2009-09-15 @ 18:35:58
URL: http://jjoonnaaa.blogg.se/

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0