Tränat...

Jag skrev detta: 2009-09-26 Klockan: 12:46:37
I morse tog jag sovmorgon men halv tio gick jag upp. Jag åt frukost i lugn och ro och drog på mig träningskläderna. Klockan elva körde jag ett medelpass på 55 minuter. Det var superjobbigt idag, jag har jättemycket träningsvärk i vaderna och det blir väldigt jobbigt att hoppa fram och tillbaka då. Men samtidigt blir det inte värre när jag tränar. Jag tror tvärtom att det är bra för musklerna så att dom inte blir stela. Ledaren vi hade idag är superbra, hon är lite som en militär. Och jag älskar det. Hon har superbra musik, är alltid på topp och har bra övningar. Men gud vad varm jag blev i huvudet. Det sköna är när man blir helt blöt i håret av svett, då vet man verkligen att man har kämpat. Passade på att köpa ett träningskort på en månad när jag ändå var på gymmet. Känns underbart att vara igång igen!

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0