Imponerad

Jag skrev detta: 2010-02-03 Klockan: 14:40:12
Jag måste säga att jag är imponerad över mina studieprestationer idag. Jag har både läst tre kapitel i en bok som vi ska läsa och skrivit paper till seminariumet. Men det är inte förrän om två veckor vilket är skönt. Så jag ligger långt fram i mina studieplaner och jag tänkte att jag skulle börja med en liknande uppgift som ska vara klar innan påsk men där hejdade jag mig själv. Jag får nog lugna mig lite med det. Imorgon ska jag träna på redovisningen som jag och Linda har på fredag. Nu har jag tänkt att jag ska baka bröd och läsa lite i Drougge-boken. Det blir träning lite senare, trots att mina magmuskler protesterar.

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0