Nu är det snart dags för första deltävlingen

Jag skrev detta: 2010-02-04 Klockan: 09:18:30
Deltävling nummer ett går av stapeln på lördag i Melodifestivalen 2010. Jag tycker att det ska bli ganska kul att titta på även om det aldrig går som man vill. Men det känns mysigt att ha något fast på lördagskvällarna som man kan titta på och slippa reklamen (tack SVT). Programledarna ger mig inte speciellt stora förhoppningar på underhållning. Dolf, Kristine och Måns - nej, jag kan inte säga att det verkar vara en rolig eller bra kombination. Kan inte bara Look få bli ledare igen? Men allting är bättre än Petra Mede. (Suck)

Anders Ekborg "The saviour"

Frispråkarn "Singel"

Jenny Silver "A place to stay"

Jessica Andersson "I did it for love"

Linda Pritchard "You're making me hot-hot-hot"

Ola "Unstoppable"

Pain of salvation "Road salt"

Salem al Fakir "Keep on walking"

Jag hoppas på Salem och Ola men jag har inte lyssnat på låtarna. Vi får väl se vad som händer på lördag i Örnsköldsvik.

Är du osäker på tävlingsreglerna så har du dem här: http://svt.se/2.121594/1.1865627/tavlingsregler_melodifestivalen_2010?lid=puff_1872362&lpos=lasMer

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0