Kall vinter...

Jag skrev detta: 2010-01-28 Klockan: 17:40:30

Jag kollade som vanligt på nyhetsmorgon i morse och där sa de att det är den längsta vintern (det vill säga att det har varit minusgrader konstant i typ 30 dagar) sedan 1995-1996. Eller var det 96-97. Men i alla fall. Och här går jag runt och halvklagar på att det är jobbigt att gå i snö. När vi nu håller på och oroa oss för växthuseffekten så ska vi nog vara glada över att det fortfarande finns riktiga vintrar. Visst längtar jag till våren, men det är ju bara januari. Alltså har vi inte haft så här kallt under så lång tid sen jag gick i lågstadiet. Herre gud vad tiden går fort. Det är bara att klä på sig tjocka sockar och halsduk :) Skönt att det fortfarande finns vintrar. Vad grått och trist allt skulle sett ut nu annars.


Kommentarer :)
Postat av: Jonna

Väldigt sant! Och jättefin bild! :)

2010-01-28 @ 19:08:49
URL: http://jjoonnaaa.blogg.se/

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0