Och så var sommarjobb fixat...

Jag skrev detta: 2010-01-25 Klockan: 10:36:03

På vägen hem från träningen så kom jag på att jag ska försöka kombinera sommarkurserna med att jobba. Så jag ringde min chef för att höra om jag möjligen skulle kunna få något. Och hon svarar: -Hej Lovisa! Kommer du och jobbar hos oss i sommar? Så jag har sommarjobb. Antagligen inte så mycket som förra sommaren, men jag har jobb och det innebär i alla fall några tusen extra :) Mer information får jag kanske i april om när det blir och om det bara blir natt eller också dag. Men gud vad skönt att det var så snabbt gjort :) Nu kan jag vara glad hela dagen.


Kommentarer :)
Postat av: Lina

Är d Majken som är din chef??=)

2010-01-25 @ 12:06:05
Postat av: ålands

åh vad härligt!!! då får du ju jobba lite och får in lite pengar också=)

2010-01-25 @ 22:41:43
URL: http://sandralicious.blogg.se/

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0