Shoppingsug!

Jag skrev detta: 2010-01-13 Klockan: 22:32:04

Mitt tidsfördriv de senaste dagarna har varit att jag har tänkt på allting som jag vill köpa men som jag inte har pengar till. Men för att göra det hela lite enklare så har jag bestämt mig för att göra två saker:

1. Köpa sminket som jag vill ha för det priset de kostar (bara för att äntligen känna att sminkningen är rolig, lätt och skön). Jag använder trots allt smink nästan varje dag så jag måste trivas med det också. Och min hud mår inte bra av att vara övertäckt av olika produkter. Så fort pengarna kommer in på kontot så kommer jag gå till affären och köpa det jag behöver.

2. Göra en stor rensning bland mina kläder (trots att jag gjorde en precis innan jul) eftersom det fortfarande finns en massa kläder som jag aldrig använder som jag kan skänka bort till Erikshjälpen. Jag behöver få lite plats i garderoben nu när vi är två som bor på detta trånga ställe. Om jag kan rensa bort mycket så kanske jag äntligen kan se vad jag har och vad jag är i behov av. Istället för att helt ovetandes använda samma kläder som jag hade förra veckan eftersom det är för jobbigt att kolla vad den innersta högen av tröjor innehåller. När jag har rensat klart kanske jag lättare ser vad jag har behov av egentligen.

Våren bara ropar på mig nu! Jag vill ha förnyelse och ändra allt i min vardag. Jag är peppad!


Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0