Träningen är igång, äntligen!

Jag skrev detta: 2010-01-18 Klockan: 15:28:26

I morse promenerade jag och Max ner till gymmet. Så skönt. Jag tog det ganska lugnt och tränade bara lår, mage och rygg. Resten av kroppen blir det imorgon eftermiddag. På morgonen är det inte speciellt mycket folk på gymmet så man kan lätt träna i sin egen takt utan att behöva stå och vänta på någon maskin. Men jag saknar en mp3. Det hade varit behövligt med tanke på den dåliga och opeppande musik som de spelar på gymmet.

Till lunch åt vi fetaomelett vilket är helt underbart. Men inte så mättande som man skulle önska. Det blir något slags mellanmål nu innan jag sätter igång med plugget. Bättre sent än aldrig.



Ägg, fetaost, rödlök, tomat, peppar, basilika...


Kommentarer :)
Postat av: Lina

Kusin!



det såg riktigt gott ut, hur gör man?!=)

behöver lite inspiration, tycker d är så grymt tråkigt att laga mat till mig själv..



kramar

2010-01-21 @ 17:12:25

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0