Coola converse som kostar därefter...

Jag skrev detta: 2009-10-05 Klockan: 11:21:53
Kollade runt lite på nätet och hittade den här fräna sidan som har mycket speciella converse. Tyvärr så är de aldeles för dyra för att jag skulle komma på tanken att köpa dem. Men jag kom istället på att varför inte styla sina converse själv (och då menar jag inte de fula texterna i svart tuschpenna som alla har). Sätta dit nitar, brodera något snyggt? Kanske ska jag fixa till mina när jag får tillbaka dem. Har förövrigt varit utan dem sen vi var i Ullared vilket var i början av augusti. Och jag saknar dem sååå!

Kolla in skorna!



http://www.freepeople.com/index.cfm/fuseaction/products.browse/categoryID/a7da4b24-5d3a-4f6c-b494-127c384163c1

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0